29. juni 2011

Scrappehuset utfordring WE ARE GOLDEN!

HO HO!!!
Jammen meg er det liv i meg enda :)
Er en smuuule lenge siden sist jeg blogga... men med ferietid HÅPEr jeg å komme sterkt tilbake ;)
Har tygget og tygget på utfordringen til Scrappehuset WE ARE GOLDEN en stund. Dette er et veldig veldig gyllent bilde for meg. Betsefar og Indemine koser seg sammen på sommerferie for syv år siden. Vi var i sommarland i bø, og kontrastene i bildet er noe av det jeg bar elsker ved dette bildet. Kontrasten mellom hans værbitte og brune hud mot henne babyhvite, begges hårløse hoder, han mørk og hun lys... og hårløse av heeelt ulike grunner. Kontakten dem i mellom, og stemningen, som selvsagt bare jeg kan kjenne igjen, og huske.

Har prøvd å få inn MYE GOLDEN her... selv om gull ikke akkurat er min greie. Så får vi se hvordan det går.
 Har brukt papirer fra et Studio Calico kit, gullfarget Dymotape, har malt solchipboarden så GULLETE jeg kunne, har brukt gull"dingser" på blomstene og gull magic mesh. Ellers har jeg sydd litt... sprayet litt osteklut med noe gyldne greier, brukt en blomsterblonde fra S&S og en tag... som også er gyllet opp med noe greier... He he, bra produktbeskrivelse ikke sant :P

-et lite nærbilde

3 kommentarer:

  1. Så herlig at vi fikk deg i gang igjen!! Denne var jo kjempeflott - med et nydelig bilde:)
    Da er det bare å scrappe resten av utfordringene våre;)

    Kos deg med sommeren:)

    SvarSlett
  2. Så flott at du rakk det! Tusen takk for et gyllent bidrag!!

    SvarSlett
  3. Så vakker LO du har laget av besten og lille minemor:) Nydelige farger til bildet:))Masse lykke til i utfordringen med den:)))

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails