6. feb. 2012

Scrappehusets utfordring -SØM

Den siste måneden har Marianne eller kanskje er hun best kjent som Skorpionen vert gjest hos Scrappehuset. Hun har laget en utfordring som går på å bruke SØM på en kreativ måte... HER HAR JEG IALLEFALL SYDD -MYE!!!

Ble inspirert av papirene til 7 dots, og måtte prøve å lage et slikt papir i "virkeligheten". Utgangspunktet var et relativt hvitt papir med diskret rutemønster fra BG. Jeg har klippet opp mange remser fra Kort og Godt sitt "avispapir, og sydd dem på. Etter det har jeg mistet og malt og grist i vei. Har også fått på litt hvit bølgepapp, og noe slikt matpapirlignende greier som kom på rull fra Tim Holtz. En tagg med mist og stempler, og et gjærde jeg har laget av sånne rørepinner du får i kaffekrus... (Ble tom gitt, så nå må jeg ut å få meg noen kopper kaffe på cafè igjen). Bobleplastsirkler fra sånn sukret kakepynt, noen Nille snøkrystaller, og snøkrystallknapper. Har skrevet journallingen i Word med en typewriter font jeg har lastet ned. En diger binders som ble med meg hjem fra jobben (FY!!!) en dag. 


Sunniva er SÅ glad i hjerter... og finner dem OVERALT.
Her er et snøhjerte funnet på hyttetur forrige helg.

Some details:

5 kommentarer:

  1. Hei på deg:)
    Den LO`en din ble knalltøff:) Ultrakul bakgrunn du har laget med masse søm,flotte farger, maling, pynt og ja... alt. For ikke å snakke om snuppa Sunniva. Alltid like søt:)Så gøy at du deltar i Marianne sin supre utfordring:)Klem fra Bente

    SvarSlett
  2. Så utrolig kul den bakgrunnen ble - og dette ble virkelig en superflott LO!! Digger alt ved den jeg!
    Tusen takk for at du ble med på sømutfordringen vår!!!!!
    klems

    SvarSlett
  3. wow for en fantastisk bakgrunn du har laget!!! Digger den!! Og knallstilig at du har sydd på remsene! Tusen takk for at du ble med på utfordringen min!

    SvarSlett
  4. Så kanonlekker da , digger alle detaljene som en både ser på en-to og ja tre ganger .
    Inspirerende til tusan.
    Takk for at du er med

    SvarSlett
  5. Woooow, er dåneferdig her♥ Dette var bare en helt fantastisk side!!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails