5. okt. 2011

CasaKreativ treff :)

Har kost meg stort på treff i helgen. Dro hele veien til Tønsberg for å få treffe CasaKreativ gjengen og gå på kurs med Screppa Torill og Ingvild Bolme, GURI som jeg har kost meg altså :) Terapi både for sjel og kreativitet. Art Journallingkurset til Torill var nok det som gikk mest "rett hjem" for meg, selv om jeg satt der med hjertet i halsen under kurset... for det er mye sjelegransking ute og går under et sånt kurs... men GODT var det!

Jeg scrappa jo litt bare sånn for meg selv også, og her kommer de to LOène jeg laget uten annet mål og mening enn at jeg hadde med (minst) 3 av 50 foreslåtte på en LO... det var jo grei skuring det da, og jeg deltok med noen lodd under trekningen, VANT desverre ikkeno, men det var morro å være med :)
Den "ville ungen" nok en gang, ikke noe spes med denne LOèn annet enn at jeg brukte en del "snop" kjøpt under treffet på den. Likte det breie striebåndet SÅÅÅ godt, glad jeg tok med meg et par meter... går ikke tom med det første da iallefall :) Masse vakre Primablomster å få kjøpt også, så noen slike skatter ble også med meg hjem.

Indemine er på badetur med Bente og familien, datteren til Bente smiler når det er det hun blir bedt om å gjøre... "desverre" er ikke ungen min like veloppdradd, så de underligste fjes dukker opp når Bente tar bilder av henne. Morsomt å scrappe sånne bilder synes jeg da, så jeg tar dem i mot med stor takk og glede ... MEN AVOGTIL skulle jeg ønske at hun stilte seg opp og gjorde seg LITT søt på bilder hun og, det _er_ tross alt begrenset hvor morsomt det er med mr.Bean tryner på alle LOène hun får i albumet sitt... Ja ja, kanskje hun endrer seg etterhvert, kanskje det kanskje...

Måtte scrappe likt antall LOèr av de to snuppene, så denne ble til storesnuppa. Ganske så enkel og grei denne også, men med herlige farger synes jeg. NY TAPE, Primablomster, og spennende papir var det jeg brukte her... samt den "gode gamle" ostekluten, farget med Distress stain :)
Denne jenta poserer iallefall på bilder, og det er morsomt med sånne bilder, der hun er naturlig og uten en "tonn" mascara på øynene. Det var så nydelig lys da dette bildet ble tatt, så gulheten er naturlig og akkurat slik jeg ville ha den.

1 kommentar:

  1. Hei og takk for sist!!
    disse LOene var jo bare så digg!! Godt at du kosa deg!

    Og veldig godt å høre deg si at det var kjekt på kurset, selv om det var litt tøfft og skummelt! Det er noe med et derre å lette litt på trykket, tørre å se innover i seg selv...
    klems

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails