30. okt. 2011

Strilascrapp

Var på Strilascrap igjen i går. Hadde en utrolig hyggelig dag på ALLE mulige måter. Hadde med meg Indemine som virkelig storkoste seg på scrappetreff sammen med alle de voksne. Hun var konsentrert og jobbet veldig seriøst med kortet hun skulle lage. Fikk låne stempel hos Unni som var bordnabo, og så vant hun i loddtrekning fir glitrende snøkrystaller... Kunne ikke blitt bedre. Klart kortet skulle pyntes med gevinsten, og det passet jo veldig bra med ei Magnolia jente som står på skøyter.
Stor konsentrasjon under fargeleggingen.

 Viktig å være nøye med detaljene.

 Hadde det ikke vert for ørene så hadde smilet gått rundt... Denne jenta har nok ikke vert på sitt siste scrappetreff... (og mammaen sine dager der hun fikk ha hobbyen for seg selv er nok talte ja).

 RESULTATET :) Og da hun såg kortet sitt på veggen sammen med alle de andre kortene var hun helt overgitt for hun syntes helt ÆRLIG at HENNES kort var det PENESTE...(den der kan GARANTERT diskuteres, med andre som såg kortene på veggen, men her i huset sier vi oss enig med Indemine såklart!!!) Snakk om ha hatt en opplevelse av å MESTRE. Det var utrolig kjekt!

 Selv fikk jeg laget en LO nesten ferdig, en av utfordringene var å scrappe oss selv. Jeg ble ikke ferdig, men i dag er den ferdigstilt, og slik ble den. I dag har jeg scrappet det samme bildet engang til, noe du kan lese om i det nyeste innlegget i bloggen min.
Some DETAILS!

Og så...
HADDE JEG KURS OGSÅ.
Det var seks damer / jenter som kom og ville være med på kurset mitt, noe som var UTROLIG kjekt!
Hadde jo fotoapparatet med meg, men tror du ikke jeg GLEMTE å ta bilder da???
TRAGISK.
Må iallefall takke alle de seks som kom på kurs hos meg, Unni, Mari, Carmen, Winnie, Alexandra og Heidi, det var tre magisk kjekke timer for meg, og dere scrappet så FINT alle seks, hadde  jeg bare hatt bilder... HULK!!!
Neste gang (om det skulle komme til å skje da) så skal jeg huske det også, for bilder og dokumentasjone er utrolig viktig synes jeg.
Slik var utgangspunktet for kurset... en litt "glorete" LO der man skulle lære å lege blomster selv, pebbles selv, kutte med skalpell, bruke tape OG Osteklut... MYE på et kurs kanskje??? JA; ALT FOR MYE, de tre timene strakk ikke til, så DET har jeg lært, begrensningens kunst gjelder :P 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails