23. okt. 2011

Skissedilla # 133

Jeg liker SÅ godt skissene som Skissedilla legger ut... UKE ETTER UKE! For en fantasi og kreativitet de har i det teamet, jeg er rett og slett en STOR beundrer.
Jeg har abonert på Studio Calico sine månedskit siden April, men har ennå ikke laget en eneste LO som er reinspikra etter kitet. Men nå kom det papirer og pynt som BARE måtte brukes til disse bildene.
Har ført til pittelitt pynt som ikke kommer fra kitet, men det er veldig lite altså. Papir og sommerfugler fra SassafrasLass, tapen låg i kitet, men hvor den kommer fra ANER jeg ikke! Bokstaver fra BG og ukedagstag fra Jillibean Soup. Ellers har jeg mistet (Selvfølgelig...) og brukt litt brun glitterlim på tags og sommerfugler.


Bildene er fra Campingvogna vi har stående i Fusa. Det var den siste dagen i år som jentene badet, kvelden var UTROLIG vakker med et magisk lys og herlig varme. Disse bildene er så gode å se på synes jeg, to søstre som virkelig NYTER stunden sammen. Slikt varmer mammahjertet!

3 kommentarer:

  1. Nydelig Lo! Fargene er herlige. Helt enig i at lyset så veldig magisk ut :-) Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  2. Så flott stemningsfull LO Vibekke:) Klem;)

    SvarSlett
  3. Flott at vi kan inspirerer! Denne loen er jo bare lekker med de spreke fargene, og fint å bruke et sånt kit når det liksom bare stemmer!

    Takk for bidrag!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails