22. okt. 2011

KURS STRILASCRAP!

Vel jeg skal arrangere kurs, på selveste Strilascrap (linken her er til FB siden til treffet), er utrolig spent men gleder meg også veldig. Her finner du litt info dersom du ønsker å delta på kurset mitt.

MELD DEG PÅ; har så lyst å prøve meg som kursholder, jeg LOVER at vi skal få det morro sammen :)


Ta med deg:
Papirkutter
Linjal
Skalpell eller en skarp saks
Svertepute (brun)
Sandpapir grovt (om du har)
Papirdistresser
Lim (Feks Tacky glue og/eller Glossy accent
Babywipes
Penn/Tusj (brun eller sort)
Et (eller gjerne flere, så kan du velge når du kommer på kurs)
str ca. 8 x 13 cm Bruk gjerne et bilde som henter farge fra papirene vi skal bruke, eller et sort/hvitt bilde. Gjerne et hverdagslig bilde, vi satser på å leke litt, så dette er ikke en LO for "de store anledningene"

Vi skal lage endel pynt selv, og noe får du "halvfabrikert" fra meg. Vi skal bruke glimmermist og mine nye favoritter Distress Stains.
Jeg krever ikke at dere skal lage samme LO som jeg har gjort, mye mer spennende dersom dere ser andre muligheter med KITET dere får fra meg (verdi ca kr 200,-). Men VIL du er du hjertelig velkommen til å lifte eller kopiere, det er helt opp til deg :)

Bli med å kos deg på kurs, ca 3 timer (etter middag) på Strilascrap!!!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails