1. nov. 2011

Fikk bilder likevel!!!

HELDIGVIS (for meg) Er Lene Kumhle Palerud en organisert og strukturert dame. Jeg som trodde at det ikke fantes bilder fra kurset mitt tok heldigvis SKIKKELIG feil :)

Lene var innom og tok bilder av de FLINKE og skjønne kursdetalgerne (tilogmed av MEG... og jeg husker det ikke... erre mulig liksom???)
Men her ser dere iallefall noe av prosessen og resultatene vi styrte på med under kurset på lørdag.
TAKK Lene for at det ble dokumentert, tross alt !!!

Synes det er morro at LOène ble så ulike, på tross av de er "støpt i samme form". 
Nå bare HÅPER jeg at damene sitter igjen med noe som har inspirert og  som de kan bruke på sin EGEN måte, det være seg både i kortlaging eller albumsider.

Synes bildet med alle båndene vi driver og farger er så FLOTT, minne meg om bilder jeg har sett fra silkemarkeder i Asia.

1 kommentar:

  1. Så kjekke bilder, er sikker på at det var et vellykket kurs:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails