6. nov. 2011

Novemberutfordringen til 3ndy papir

På ungdomsskolen der Suniva går arrangerers Halloweenparty hver høst. Sunniva er RIMELIG hekta på TWILIGHT; HOUSE OF NIGHT og andre VAMPYRhistorier. At hun skulle være vampyr på partyet var derfor ingen STOR overraskelse.

Når 3ndy papir da legger ut sin novemberutfordring kunne ikke disse bildene være annet enn tenkt for denne utfordringa. Jeg (surrehodet) visste ikke om den engang, men da Bente fikk se bildene fikk jeg klar melding: #ndy har den rette utfordringa for deg :)

Fra #ndy kommer papiret jeg har brukt til den øverste rammen på LOèn, papiret heter rett og slett "God Jul" og det er sikkert baksiden jeg her har brukt. Ellers er det med to tagger fra papiret "markedsdag". Øvrige produkter er litt ymse, men må få lov å takke Bente en gang til for at jeg FIKK en flaske til å ha "blod" i av henne, synes den flaska var prikken over Ièn og det bvar Bente som kom på at den måtte være med.

Her er hun VAMPYREN VÅR, synes hun er dyktig til å kle seg ut, kjøpte tilogmed spesielle Twilight linser for anledningen. TØFFA!

Blodet renner, og vi har samlet en liten skvett på reagensglass... KULT eller?

 Til og med blodsøl på bokstavene her altså :P Må innrømme at DISTRESS var tingen for denne LOèn Aged mahogany, både som vanlig refill og stains... HELT perfekt!

3 kommentarer:

  1. Skrekk og gru!!!
    Digga LO`en din. Både skummel og vakker på samme tid. Tusen takk for at du deltar!

    SvarSlett
  2. Denne layouten var kul! Skikkelig kul Vibekke :) Digger reagensrøret!

    SvarSlett
  3. STILIG!! Utrolig kult med blod-effekten.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails