28. mars 2012

Scrapperally i Stavanger, Så FLOTT TREFF!

Har altså vert på Scrapperally i helgen, det var både sosialt, lærerikt (tok tre klasser) og i tillegg fikk jeg laget masse jeg likte godt, -kan det bli bedre?

Bente og jeg reiste sammen, vi stortrives på scrapptur, mye latter og kos de helgene! Tusen takk for turen kjære Bente, men neste gang skal vi bile, to fullstappede scrappedamer, ble i overkan for stakkars Norwegian... men vi fikk da alt med oss, X antall kilo overvekt -tross alt!

Her er LOène jeg deltok på helgens utfordringer med. Den første er den jeg ble minst fornøyd med, får kalle den "oppvarmingsLOèn" min. På treff blir jeg litt satt ut, og det tar en stund før jeg finner den gode og berusende FLOW følelsen.

Men til konfirmantjenta mi, ble det tross alt en side til i albumet hennes. Her har jeg brukt et ukjent papir, bannerne vet jeg heller ikke hvor kommer fra, men de er klippet ut fra et vanlig mønsterark. Ellers er det knallrosa silkepapir under LOèn. Fikk låne et fotoapparat stepmel hos Randi Elisabeth, det var litt artig å bruke på LOèn

 LO nr to, kom av seg selv. Et NYDELIG velour ark med damaskmønster ble utgangspunktet. Bildet av Sunniva har jeg scrappet før, men er så glad i det, at jeg måtte bare gjøre det igjen. Vant faktisk utfordringen på lørdag med denne LOèn, TAKK til dere som stemte på meg.
Blomstene ble plukket under et kurs med Finnabair, hun er en GENERØS dame :)


Et lite nærbilde!


Skal legge ut bilder av flere ting jeg laget under treffet etterhvert, men igjen må jeg få takke Scrapshop/Scrapperally for et flott arrangement, god mat, herlige lokaler og MYKE gode senger... Mmmmm!
Takk også til Lene Vibstad Neby og Ania Dąbrowska / Finnabair for utrolig flotte klasser. Det var en fryd å være sammen med dere alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Hei på Deg,
    Kjempe flotte LOer du fikk laget i Stavanger, liker spesielt den du vant med :)
    Klem X

    SvarSlett
  2. Kjempefine LOer du har lagd :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails