17. juni 2012

En VÅT fornøyelse

Skulle egentlig deltatt i Casacreativ sin konkurranse som startet denne våren. MEn jeg innsåg min begrensning, og trakk meg.
Her er LOèn jeg begynte på til første utfordring.
En relativt enkel sak, med washitape, punchede sirkler og masse farger. Skulle være søm og tekstil  på den og, så det har jeg også fått med :)

Det er Indemine på Tusenfryd i fjor sommer... vi var uheldige med været den dagen vi var der, men hadde lovet Indemine sukkerspinn, så det måtte hun få. Det ble en klissete og våt opplevelse, men vi hadde en flott dag likevel :)

Noen detaljbilder:


3 kommentarer:

  1. Å for en herlig og farge sprek LO, denne vêr knall !!! Søtt bilde av Indemine :)
    X

    SvarSlett
  2. En herlig rosa fornøyelse:) Hele LO`en oser godteri... og det ser ut som snuppa er storfornøyd:)

    Digger den washitapen din, altså:)

    SvarSlett
  3. Våt eller ikke, denne LOen var bare knallstilig.
    Fargene, pynten og jenta......helt perfekt sammen må jeg si.
    Du er knallflink.
    Heidi:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails